کشف بیش از ۲۲ تن گاز مایع قاچاق در ایرانشهر

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 13:43
ایرانشهر- فرمانده انتظامی ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۲ تن گاز مایع قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی جوکار ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس ایست و بازرسی مسجدحضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ایرانشهر در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تانکر کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو مقدار بیش از ۲۲ تن سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی از نوع گاز مایع به ارزش تقریبی بیش از ۱۷ میلیارد ریال کشف که در این رابطه یک دستگاه تانکر کشنده توقیف، یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.