توسعه روستابازارهای گرمسار در اولویت؛ حذف واسطه‌ها در راه است

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 16:22
گرمسار- رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان از توسعه روستابازارها به عنوان یکی از اولویت‌های این سازمان خبر داد و گفت: این بازارها نقش مؤثری در حمایت از تولیدکنندگان و تنظیم بازار خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا قاسمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در فرمانداری گرمسار رسیدگی به اولویت های کشاورزی دشت گرمسار را یکی از اقدامات اداره کل جهاد کشاورزی استان سمنان در فصل برداشت محصولات به خصوص غلات دانست.

وی با اشاره به استحصال غلات از مزارع منطقه بیان کرد: تحویل گندم به مراکز خرید گندم تضمینی دولتی هم اکنون در گرمسار در دست اجرا و رو به پایان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه وضعیت غلات ما در استان و گرمسار شرایط خوبی است، گفت: امیدوار هستیم که خرید حداکثری گندم تضمینی که دولت پیش بینی کرده امسال در گرمسار و دیگر نقاط استان محقق شود.

قاسمی با بیان اینکه راه اندازی روستابازارها از دیگر اولویت های جهاد کشاورزی در استان سمنان و طبیعتاً شهرستان گرمسار است، گفت: این اقدام با توجه به اهمیتی که عرضه محصولات کشاورزی و روستایی به صورت مستقیم وجود دارد، در اولویت است همچنین این روستا بازارها در عرضه مستقیم کالاهای اساسی هم نقش موثری خواهند داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.