ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۳۱ کیلوگرم حشیش در جاسک

خبرگزاری مهر یکشنبه 17 خرداد 1405 - 20:26
جاسک - فرمانده انتظامی شهرستان جاسک از کشف ۳۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهروز پیری اظهار کرد: در راستای تداوم طرح‌های مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله‌های مواد افیونی از محور شهرستان چابهار به سمت جاسک مطلع شده و پیگیری موضوع را به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه‌های «لیردف» و «جاسک کهنه»، پس از پایش محورهای مواصلاتی، در سه عملیات جداگانه به سه دستگاه موتورسیکلت در محورهای فرعی مشکوک شدند.

این مسئول انتظامی استان تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت‌ها با مشاهده مأموران، بدون توجه به فرمان ایست و علائم هشداردهنده، ضمن پرتاب بسته‌های حاوی مواد مخدر و بهره‌گیری از تاریکی هوا و عوارض زمین، از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک با بیان اینکه در بازرسی از کوله‌پشتی‌های به‌جامانده از متهمان، ۳۱ کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.