خلق حماسه حضور مردم ارومیه در نودو نهمین قرار شبانه

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 17 خرداد 1405 - 22:48
شامگاه یکشنبه ۱۷ خرداد، شهر ارومیه در ششمین شب از تجمع شبانه، حضور خیل عظیمی از شهروندان در میدان ولی‌فقیه با گذشت نودو نه روز از این تجمع که بر محوریت ایستادگی در برابر تهدیدات خارجی شکل گرفته، شگفت انگیز و افتخارآفرین است.

این گردهمایی که هر شب با حضور گروه‌های سنی و اقشار مختلف مردم همراه است با به اهتزاز درآمدن پرچم ایران اسلامی نمایی زیبا از وحدت ملی را به نمایش می‌گذارد.

حاضران در این تجمع،با سر دادن شعارهایی علیه سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، انزجار خود را اعلام کردند؛ شعارهایی که مضمونی صریح علیه تحرکات تجزیه‌طلبانه و تجاوز دشمن صهیونی_آمریکایی دارد.

در واقع این تداوم حضور، تجدید میثاق مردم با آرمان‌های نظام و اعلام موضع قاطع در برابر فشارها و تجاوز دشمن است. این روند که وارد نودو نهمین شب خود شده، نشان‌دهنده تداوم وحدت و انسجام ملی نسبت به تحولات اخیر است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.