دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در تنکابن

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 12:31
تنکابن - فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهادر دیلمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد چاقوکشی و شرارت و راه بندان در سطح شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حضور ماموران متهم با قمه به ماموران انتظامی حمله نموده لذا با رعایت قانون بکارگیری سلاح متهم با تیر اندازی به موقع ماموران از ناحیه پا مورد اصابت قرار گرفت و در یک عملیات موفقیت آمیز دستگیر گردید.

سرهنگ دیلمی با بیان اینکه متهم که از ارازل و اوباش بوده انگیزه خود را از این کار مصرف مواد الکلی عنوان نمود، خاطر نشان کرد: متهم چندین مورد سابقه شرارت و چاقوکشی داشته که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.