وحید خاتمی ظهر امروز (دوشنبه ۱۸ خرداد) در نشست با روابط عمومیهای ادارات شهرستان طارم، اظهار کرد: روابط عمومیها در سازمانها نقش مهمی در نشان دادن عملکرد کارکنان سازمان و فعالیتهای سازمان دارند.
وی با بیان اینکه کار روابط عمومیها سخت و پیچیده است و در برخی مواقع مدیران با اهمیت کار روابط عمومی آشنا نیستند، افزود: روابط عمومی نقش موثری در پر کردن شکاف بین مردم و مسئولان دارند.
معاون روابط عمومی ادارهکل حوزه استاندار زنجان با اشاره به آمادگی روابط عمومی استانداری برای همراهی با روابط عمومی ادارات، تصریح کرد: جنگ چهل روزه یکی از بزنگاههای تاریخ جمهوری اسلامی ایران بود، در طول این جنگ دولت در کشور و در استان زنجان خدمات بزرگی ارائه داد، در دوران جنگ در استان زنجان چهل درصد افزایش جمعیت داشتیم و دچار کمبودی نیز در استان نشدیم ولی متاسفانه روایت خوبی ارائه نشد.
خاتمی با بیان اینکه در برخی موارد خدمات دیده نمیشود و بخشی از این مسئله به حوزه روابط عمومی مربوط میشود، ادامه داد: یکی از ارکان نظام حکمرانی، روابط عمومیها هستند، قویتر شدن حوزه روابط عمومیها موجب صمیمیتر شوند روابط نظام و مردم میشود و از ایجاد شکاف جلوگیری میکند.
وی با اشاره به اقدامات رسانههای خارجی، عنوان کرد: نظام حکمرانی ما همواره درحال تلاش در خدمت رسانی به مردم است، ولی متاسفانه در برخی موارد در روایتگری و بازگو کردن خدمات نظام دچار کمبود هستیم.
او با اشاره به وظایف روابط عمومیها، گفت: روابط عمومیها دو وظیفه اصلی دارند، رساندن صدای مردم به مسئولان مربوطه خود و ترجمه کردن خدمات و عملکرد سازمان و ادارات برای مردم از وظایف اصلی روابط عمومیها محسوب میشود.
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری زنجان خاطرنشان کرد: روابط عمومیها باید صدای مردم را به مدیران برسانند، زیرا اگر مدیر از مطالبات مردم و واکنش مردم نسبت تصمیمات و فعالیتها اطلاع نداشته باشد نمیتواند به درستی تصمیم بگیرد.
انتهای پیام












