آرای جدید لیگ یک: سه نفر و 8 جلسه محرومیت!

ورزش سه دوشنبه 18 خرداد 1405 - 14:26
آرای جدید کمیته انضباطی برای تخلفات صورت گرفته در دیدارهای لیگ یک صادر شد.

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای جدید مربوط به لیگ دسته اول را صادر کرد. بخشی از این آرای صادره که شامل جریمه نقدی تیمهاست به این شرح است: تیم هوادار 10 میلیون تومان، شهرداری نوشهر 30 میلیون تومان، آریو اسلامشهر 20 میلیون تومان، نود ارومیه 30 میلیون تومان، مس کرمان 70 میلیون تومان.

همچنین جریمه‌های نقدی و محرومیت نیز شامل برخی نفرات تیم‌ها شده: 
- احمدرضا ملایی (تدارکات شهرداری نوشهر): 20 میلیون تومان + یک جلسه محرومیت
- یحیی بهاری (مربی نود ارومیه): 70 میلیون تومان + چهار جلسه محرومیت
- امید رضایی (منتسب به نود ارومیه): 30 میلیون تومان + سه جلسه محرومیت

ضمن اینکه باشگاه مس کرمان به دلیل تخلف تماشاگرانش به یک بازی خانگی محروم از حضور تماشاگران محکوم شده که البته این رأی تا پایان فصل جاری معلق است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.