عملیات برداشت عدس از مزارع ایلام آغاز شد

خبرگزاری ایسنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 20:07
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایلام از آغاز عملیات برداشت محصول عدس در سطح ۴۰۰ هکتار از  مزارع این شهرستان خبر داد.

سعید طاهری با اعلام این خبر با اشاره به اهمیت این محصول اظهار کرد: عدس به‌عنوان یکی از محصولات مهم و استراتژیک در کشت‌های دیم منطقه، نقش بسزایی در تأمین نیاز بازار ایلام دارد و پیش‌بینی می‌شود از این سطح زیرکشت، حدود ۲۰۰ تن عدس برداشت شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان ایلام در روز دوشنبه ۱۸ خرداد، وی خاطر نشان کرد: کشت عدس، با توجه به سازگاری کامل با شرایط اقلیمی منطقه، یکی از کشت‌های سنتی و پرطرفدار محسوب می‌شود و جایگاه ویژه‌ای در الگوی کشت کشاورزان منطقه دارد و سود مناسبی برای کشاورزان دیم‌کار ایجاد می‌کند.
انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.