اسرائیل به ساکنان زقوق المهدی در جنوب لبنان دستور تخلیه داد.
ارتش اسرائیل با انتشار بیانیهای برای یک منطقه در شهر صور در جنوب لبنان هشدار تخلیه صادر کرد.
به گزارش فارس؛ در این بیانیه آمده است: «اخطار فوری به ساکنان لبنان و بهطور خاص ساکنان زقوق المهدی، به دلیل نقض آتشبس توسط حزبالله، نیروهای اسرائیلی مجبور به اقدام قوی علیه آن میشوند. به منظور حفظ ایمنی شما، باید فورا خانههای خود را تخلیه کرده و به سمت شمال رودخانه زهرانی حرکت کنید.»
این هشدار با وجود اخطار ایران به اسرائیل صورت گرفته است و واضحا نقض آتش بس از سوی این رژیم به حساب میآید در حالی که مدعی است حزب الله نقض کننده آتش بس است و حملات به ضاحیه لبنان که با واکنش ایران همراه بوده را نادیده انگاشته.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.