دستگیری ۲ متخلف شکار و صید در بندرعباس با کشف ۳ قبضه سلاح غیرمجاز

خبرگزاری مهر دوشنبه 18 خرداد 1405 - 20:36
بندرعباس - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان از دستگیری دو متخلف شکار و صید در شهرستان بندرعباس و کشف سه قبضه سلاح غیرمجاز و مقداری گوشت تشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم شریفی از دستگیری دو نفر متخلف شکار و صید در شهرستان بندرعباس خبر داد،اظهار کرد: این عملیات توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان انجام شد و در جریان آن دو متخلف شکار و صید شناسایی و دستگیر شدند.

شریفی افزود: مأموران در بازرسی از متخلفان موفق به کشف و ضبط سه قبضه سلاح غیرمجاز شامل یک قبضه برنو، یک قبضه پی‌سی‌پی و یک قبضه سلاح ۲۰۷ شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان ادامه داد: همچنین مقداری گوشت تشی از متخلفان کشف و ضبط شد.

وی با تأکید بر برخورد قانونی با متخلفان حوزه شکار و صید، بیان کرد: پرونده این افراد تشکیل شده و در حال طی مراحل قانونی و رسیدگی در مراجع ذی‌صلاح است.

شریفی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی موضوع را برای پیگیری و برخورد قانونی به یگان حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.