ادارات یزد فردا تعطیل شد، امتحانات برگزار می‌شود

خبرگزاری میزان دوشنبه 18 خرداد 1405 - 22:21
مدیرکل مدیریت بحران استان یزد از تعطیلی ادارات این استان خبر داد.
خبرگزاری میزان -

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد اعلام کرد: به دلیل افزایش شدید آلودگی هوا و غلظت بالای گرد و غبار، کلیه ادارات، بانک‌ها به جز شعب منتخب، در روز سه شنبه ۱۹ خرداد در شهرستان‌های اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، زارچ، مهریز، میبد و یزد تعطیل می‌باشند.   

وی افزود: دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان و ضروری از جمله اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، آب، برق، گاز و بیمارستان‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی تاکید کرد: برنامه امتحانات مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی مطابق تقویم آموزشی بدون تغییر خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.