کشف بیش از ۴۵ تن گاز مایع قاچاق در ایرانشهر

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 11:13
ایرانشهر - فرمانده انتظامی ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۴۵ تن گاز مایع قاچاق در ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مرتضی جوکار ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: ماموران پلیس ایست و بازرسی مسجد. حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان ایرانشهر در راستا طرح مبارزه با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه تانکر کشنده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه جنوب سیستان و بلوچستان بیان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودروها مقدار بیش از ۴۵ تن سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی از نوع گاز مایع به ارزش تقریبی بیش از ۴ میلیارد ریال کشف که در این رابطه ۲ دستگاه تانکر کشنده توقیف، ۲ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.