تصادف زنجیره ای در شهر صنعتی کاوه ۱۹ مصدوم برجای گذاشت

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 12:48
ساوه-ایرنا- سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: تصادف زنجیره ای امروز سه شنبه در شهر صنعتی کاوه ۱۹ مصدوم برجای گذاشت.

حمید ابره دری روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: حادثه برخورد زنجیره‌ای یک دستگاه اتوبوس، تریلی و مینی‌بوس در جاده قدیم ساوه به تهران، حدفاصل ورودی دوم و سوم شهرک صنعتی کاوه، به مرکز فرماندهی و دیسپچ اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

وی اضافه کرد: با توجه به ابعاد حادثه و تعداد بالای سرنشینان وسایل نقلیه عمومی، بلافاصله چندین تیم عملیاتی به همراه اتوبوس‌آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

تصادف زنجیره ای در شهر صنعتی کاوه ۱۹ مصدوم

ابره دری خاطرنشان کرد: در این سانحه ۱۹ نفر دچار مصدومیت شدند.

وی یادآور شد: کارشناسان اورژانس اقدامات درمانی پیش‌بیمارستانی شامل ارزیابی و پایش علائم حیاتی، تأمین و بازکردن راه هوایی، کنترل خونریزی، آتل‌بندی اندام‌های آسیب‌دیده و تثبیت بیماران را در محل انجام دادند و سپس مصدومان را برای ادامه روند درمان به بیمارستان‌های شهید مدرس و شهید چمران ساوه منتقل کردند.

وی اضافه کرذ: تصادفات زنجیره‌ای در محورهای پرتردد اغلب زمانی رخ می‌دهد که فاصله طولی ایمن رعایت نمی‌شود و یک ترمز ناگهانی به برخوردهای پی‌درپی منجر می‌شود؛ به‌ویژه در ساعات ابتدایی صبح که ممکن است سطح تمرکز رانندگان کاهش یافته باشد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.