۷ دستگاه ماینر غیرمجاز در مراغه خاموش شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 14:24
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۷ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ توحید فارسی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در ۳ نقطه در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضائی با همکاری اداره برق شهرستان محل های موردنظر را شناسایی و در بازرسی از محل های مذکور تعداد ۷ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش دستگاه های کشف شده را ۷ میلیارد ریال اعلام کرده اند بیان داشت: در این راستا ۳ نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.