قهر عجیب کاپیتان سابق تراکتور در لیگ یک!

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 12:56
مهدی کیانی روز گذشته قبل از عزیمت تیمش از هتل به ورزشگاه، اردو را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در حالی روز گذشته موفق شد نفت و گاز گچساران را شکست دهد که اردوی این تیم با یک حاشیه مواجه شده بود؛ قبل از اینکه اعضای تیم از هتل محل اقامت به سمت ورزشگاه راهی شوند، مهدی کیانی بعد از جر و بحث و اختلاف نظر با مدیران باشگاه، تصمیم به ترک هم‌تیمی‌ها می‌گیرد.

کیانی که از پاییز سال گذشته به بعثت اضافه شده بود، بعد از جدایی ابراهیم اشکش، هدایت این تیم کرمانشاهی را بر عهده گرفت تا به جدیدترین مربی-بازیکن فوتبال ایران تبدیل شود. البته بلافاصله بعد از انتصاب جدید مهدی کیانی، جنگ شروع شد و مربیگری او را به تاخیر انداخت.

نکته مهم در خصوص مهدی کیانی، نداشتن مدرک سرمربیگری بود. به همین دلیل با وجود اینکه او دستورات تاکتیکی را در تمرینات صادر می‌کرد اما روی نیمکت با ظاهری شبیه دیگر بازیکنان حاضر میشد و نامش هم در لیست بازی‌ها دیده نمی‌شد.

ظاهرا او روز گذشته بر سر برخی مسائل درون تیمی به اختلاف نظر می‌خورد و با ناراحتی از اردوی تیم خارج می‌شود. جالبتر اینکه، بعثت نیز با یک گل لحظه آخری که غفلت خط دفاع گچساران در رقم آن بی‌تاثیر نبوده، به تنها گل بازی می‌رسد و در غیاب سرمربی جشن پیروزی می‌گیرد. حالا باید منتظر ماند و دید ماجراهای کاپیتان سابق تراکتور و تیم کرمانشاهی تمام شده یا همه چیز ختم به مصالحه و آشتی منجر خواهد شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.