جشنواره طعم امید، نمایش توانمندی‌های معلولان در گردشگری خوراک است

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 13:21
یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره «طعم امید ۶» علاوه بر معرفی غذاهای سنتی، فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها و استعدادهای معلولان و تقویت گردشگری خوراک در استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله رحمانی در حاشیه برگزاری جشنواره «طعم امید ۶» در شهر یاسوج اظهار کرد: امروز این افتخار را داریم که جشنواره طعم امید ۶ را در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج برگزار کنیم.

وی افزود: این جشنواره در حوزه طبخ غذا و خوراک‌های سنتی استان و با حضور ۱۴ نفر از معلولان توان‌یاب در هتل آزادی یاسوج در حال برگزاری است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این رویداد تنها یک جشنواره غذایی نیست، تصریح کرد: این برنامه نشان‌دهنده توانمندی‌ها و ظرفیت‌های افراد دارای معلولیت است که می‌توانند در بخش‌های مختلف به کار گرفته شوند و استعدادهای خود را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: هدف ما ایجاد زمینه و فرصت مناسب برای حضور همه افراد با هر سطح از توانایی در حوزه گردشگری است و گردشگری خوراک با توجه به غنای فرهنگی و عشایری استان، می‌تواند یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری در سطح کشور باشد.

رحمانی با تأکید بر ضرورت تداوم چنین برنامه‌هایی گفت: امیدواریم این جشنواره بتواند زمینه‌ساز توسعه فرهنگ گردشگری خوراک در استان باشد و همچنین از ظرفیت‌های دیگر توانمندی‌های معلولان عزیز در بخش‌های مختلف گردشگری نیز استفاده شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.