نخستین سالگرد شهدای دفاع مقدس دوم در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 13:41
مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت از برگزاری آیین نخستین سالگرد شهدای دفاع مقدس دوم همزمان با شامگاه جمعه، ۲۲ خرداد در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی حسین‌زاده از برگزاری مراسم نخستین سالگرد شهدای دفاع مقدس دوم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد و اظهار کرد: این آیین معنوی شامگاه جمعه، ۲۲ خرداد پس از اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم بانوی کرامت افزود: این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس دوم و تجلیل از مقام شامخ این شهیدان والامقام در جوار بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این مراسم بیان کرد: در این آیین، حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی از اساتید حوزه علمیه قم سخنرانی و همچنین محمدی‌پناه به مرثیه‌سرایی و مداحی خواهد پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی حرم حضرت معصومه(س) در روز ۲۰ خرداد، حسین‌زاده یادآور شد: نخستین سالگرد شهدای دفاع مقدس دوم فرصتی برای پاسداشت رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های این شهیدان گرانقدر است و به همین مناسبت برنامه‌ای ویژه در حرم مطهر بانوی کرامت تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.