خواهش می کنم حمایت از لبنان را به فرماندهان بسپارید + ویدئو | گر نیاز شد به جنوب لبنان هم ورود می کنیم

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 14:09
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: ما دست از لبنان برنمی‌داریم. در اتاق جنگ تقسیم کارها صورت گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، وی بیان کرد: مردم مطمئن باشند ما دست از لبنان برنمی‌داریم. الان اینگونه فکر می‌کنیم که اگر دشمن کار لبنان و حزب الله را یکسره کند، حتماً بعدا به سراغ ما می آید. پس نفع ما در این است که پای لبنان و حزب الله که در سخت‌ترین روزهای تاریخ ما در کنار ما ایستاد، بایستیم.

اولین تصاویر از محل حمله به مخازن آب آشامیدنی سیریک |‌ ویدئو

لحظه انفجار در بحرین + ویدئو | تصاویر اصابت موشک به ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا

انفجار و سوختن پهپاد آمریکایی در آسمان بوشهر+ ویدئو | لحظه سقوط را ببییند

وی ادامه داد: خواهشم این است که حمایت از لبنان را به فرماندهان بسپاریم و به آنها اعتماد کنیم.

حزب الله در جنوب در حال جنگ است و آنجا هم نیازی به کمک ندارد. اگر روزی اقتضا و نیاز شد که به صورت مستقیم در جنوب هم ورود کنیم ورود خواهیم کرد. ما ترسی نداریم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.