جمعآوری ۱۰۷ انشعاب غیرمجاز و کاهش ۲۶۷.۵ کیلوواتی تلفات شبکه برق در استان مرکزی
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از اجرای سومین مانور جهادی طرح مهتاب (مدیریت هوشمند تلفات انرژی برق) در این استان خبر داد و گفت: این مانور با هدف مدیریت و کاهش تلفات شبکه برق و در راستای برنامههای عبور موفق از اوج بار سال ۱۴۰۵ برگزار شد.
محمد نیکویی با اشاره به اینکه طرح مهتاب یکی از برنامههای محوری شرکت توانیر در حوزه کاهش تلفات و صیانت از حقوق مشترکان است، اظهار کرد: سومین مانور جهادی این طرح با محوریت جمعآوری برقهای غیرمجاز، شناسایی و اصلاح کنتورهای خطادار و تعویض کنتورهای معیوب در سطح استان مرکزی به اجرا درآمد.
وی افزود: در جریان این مانور، ۱۳۱ مورد تست و بازرسی از انشعابات برق انجام شد که منجر به شناسایی ۲۳ مورد کنتور خطادار و تعویض ۴۳ دستگاه کنتور معیوب شد.
نیکویی ادامه داد: همچنین ۱۰۷ مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی و جمعآوری شد و در این راستا ۲۳۱ متر کابل غیرمجاز از شبکه توزیع برق استان خارج شد.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به نتایج حاصل از اجرای این مانور خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات انجامشده در این مرحله از طرح مهتاب موجب کاهش بار شبکه به میزان ۲۶۷.۵ کیلووات شد که نقش موثری در کاهش تلفات انرژی، افزایش پایداری شبکه و مدیریت مصرف برق در روزهای اوج بار دارد.
دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در اراک
فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری زن موبایل قاپ با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی عزیزیان افزود: در پی اعلام چند فقره سرقت تلفن همراه در شهرستان اراک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۸ قرار گرفت و با انجام تحقیقات میدانی یک نفر متهم در این زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر شد.
وی با اشاره به اینکه این سارق زن دارای سوابق متعدد بوده و در تحقیقات به عمل آمده به ۱۸ فقره سرقت موبایل از شهروندان اعتراف نمود افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
پلمپ واحد صنفی متخلف در خنداب
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از پلمپ یک واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط و قوانین صنفی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ رضا سلوکی افزود: در راستای تشدید بازرسیهای میدانی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و با هدف تامین امنیت سلامت عمومی، یکی از مراکز عرضه مواد غذایی در سطح شهرستان خنداب به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی، با دستور مقام قضایی پلمب شد.
وی افزود: متصدی این واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
کشف خودرو سرقتی با هوشیاری ماموران پلیس راه استان مرکزی
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک دستگاه پرایدسرقتی در محور آزادراه ساوه - همدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ روح الله آشوری در تشریح جزئیات این خبر افزود: روز گذشته مأموران پلیس راه آزاد راه ساوه - همدان یک دستگاه خودروی سواری سرقتی را شناسایی کردند.
وی خاطرنشان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد که این خودرو دارای سابقه سرقت است که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و شناسایی مالک تحویل عوامل انتظامی شد.
توقیف سه هزار لیتر سوخت قاچاق در شازند
فرمانده انتظامی شازند از کشف سه هزار لیتر نفت سفید قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی یعقوبی در تشریح این خبر بیان کرد: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی توره شهرستان شازند، در حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی پلیس از کامیون توقیفی مقدار سههزار لیتر نفت سفید قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال کشف و راننده خودرو با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
این صفحه در حال بروزسانی است.....
















