رئیس کل گمرک گفت: از ابتدای امسال ۱۱ هزار دستگاه خودرو به کشور وارد شده است.
خبرگزاری میزان - فرود عسگری در حاشیه نشست سالگرد اجرایی شدن توافقات اوراسیا در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای امسال ۱۱ هزار دستگاه خودرو به کشور وارد شده است.
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: در فروردین امسال چهار هزار و ۵۳۸ دستگاه وارد کشور شد.
وی افزود: ۶۷ هزار دستگاه خودرو سال گذشته از گمرکات ترخیص شد که رشد ۹ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۳ داشته است.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.