سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکا یا باید به شروط ما تن بدهد یا باید به شروط ما تن بدهد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکا یا باید تسلیم دیپلماتهای ما بشود یا موشکهای ما.
به گزارش همشهری آنلاین، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: دیگر زمان امتیاز دادن به دشمن گذشته است. دشمن دو راه دارد؛ یا باید به شروط ما تن بدهد یا باید به شروط ما تن بدهد. راهش را باید خودش انتخاب کند. کمی حق انتخاب به دشمن هم دادیم. یا پای میز مذاکره بیاید و به درخواست های جمهوری اسلامی تمکین کند.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.