خط و نشان مس شهربابک برای صعود به لیگ برتر

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 19:12
تهران- ایرنا- تیم فوتبال مس شهربابک در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال برابر داماش گیلان به پیروزی پرگل رسید تا به عنوان دومین مدعی، یک گام به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های هفته بیست و هشتم دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، عصر امروز با برگزاری ۲ بازی باقی‌مانده به پایان رسید.

در مهم‌ترین بازی، مس شهربابک تیم دوم جدول به مصاف تیم داماش گیلان رفت و با نتیجه پرگل ۷ بر صفر به پیروزی رسید.

مس شهربابک با این برد، ۵۷ امتیازی شد و با حفظ جایگاه دومی، به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شد.

در پایان هفته بیست و هشتم نساجی با ۵۹ امتیاز در صدر قرار دارد و مس شهربابک ۵۷ امتیازی با قرار گرفتن در رده دوم نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم و شانس صعود به عنوان دومین تیم به لیگ برتر است.

در بازی پایانی هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول نیز، از ساعت ۱۸، پالایش نفت بندرعباس مقابل شهرداری نوشهر به میدان رفته است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.