گلزن تکراری برای ابراهیم صادقی؛/ بندرعباس با پیمان جشن می‌گیرد

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 19:42
مهاجم ریزنقش پالایش نفت بندرعباس زننده گل تیمش مقابل شهرداری نوشهر بود.

به گزارش "ورزش سه"، پالایش نفت بندرعباس که دو هفته قبل با گلزنی پیمان میری پس از مدت‌ها به پیروزی یک بر صفر خانگی مقابل فرد البرز رسیده بود، دوباره با گل این مهاجم توانسته در آستانه برتری دیگری در زمین خودش قرار بگیرد.

شاگردان ابراهیم صادقی که امروز میزبان شهرداری نوشهر هستند، در نیمه اول سعی داشتند روندی هجومی به خود بگیرند اما وقفه‌های مکرر بازی این فرصت را از آنها گرفت تا اینکه پیمان میری قبل از اینکه تیم‌ها به رختکن بروند، تیمش را به گل رساند.

 

میری که از باتجربه‌های پالایش نفت است، در دقیقه 34 بعد از حرکت پا به توپ زیبا از فرشاد اسدی تاثیر خودش را گذاشت و با تغییر مسیر توپ، آن را به درون دروازه هدایت کرد. این گل روند بازی را تغییر داد چرا که تیم میهمان با توجه به حضورش در انتهای جدول چیزی برای از دست دادن ندارد.

این سومین گل پیمان میری در فصل جدید است. او که در بازی خانگی قبلی پالایش نفت هم تیمش را به سه امتیاز رساند، امروز یکبار دیگر در آستانه تبدیل شدن به بهترین بازیکن زمین قرار دارد.

2459769

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.