لیگ یک فوتبال| مس با پیروزی مقابل داماش به نساجی نزدیک شد

خبرگزاری میزان چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 20:46
خبرگزاری میزان -

در ادامه رقابت‌های هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال امروز ۲ دیدار برگزار شد و با پیروزی تیم‌های مس شهربابک و پالایش نفت بندرعباس پرونده بازی‌های این هفته بسته شد.

تیم مس شهربابک از ساعت ۱۷ در ورزشگاه عضدی شهر رشت به مصاف تیم داماشیان گیلان رفت که در این مسابقه با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید. رضا خانی، عرفان نوابی‌فر، محمدحسین باصری، سجاد بازگیر، علیرضا ولی‌زاده (دوبار) و مجید تاجیک گل‌های مس را به ثمر رساندند.

با این برد مس شهربابک ۵۷ امتیازی شد و به ۲ امتیازی نساجی مازندران در صدر جدول رسید. فاصله مس با نفت آبادان در رده سوم جدول به ۱۱ امتیاز رسید و این تیم کرمانی هم دست‌نیافتنی شد.

مس تا لیگ برتری شدن فقط ۹ امتیاز نیاز دارد.

تیم داماشیان هم با این باخت ۱۳ امتیازی در قعر جدول باقی ماند تا از گزینه‌های اصلی سقوط به دسته دوم باشد. 

در آخرین دیدار این هفته هم پالایش نفت بندرعباس با یک گل از سد شهرداری نوشهر گذشت.

لیگ یک فوتبال| مس با پیروزی مقابل داماش به نساجی نزدیک شد

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.