اسماعیل دهستانی، شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: توفیق داشتیم که با همراهی استاندار یزد از آثار نقاشی بچه هایی که به اوتیسم مبتلا هستند بازدید داشته باشیم؛ این نمایشگاه، بسیار متفاوت بود.
وی ادامه داد: ارتباط دلی و ارتباط قلبی بین نقاشی ها و آثار این بچه های پاک و معصوم و بسیار دوست داشتنی وجود داشت و با مخاطب ارتباط برقرار می کرد؛ خوشبختانه اقدامات بسیار بزرگی در حال رقم خوردن است .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : مبتلایان به اوتیسم چه در حوزه ورزش و چه در حوزه هنر و برنامه های که باعث شادی و شور و شعف این بچه ها می شود، حضور پرشور داشته و پیام خوبی را به جامعه منتقل می کنند همچنین خانواده ها حامیان اصلی این بچه ها هستند و استعدادهای زیادی نیز شکوفا شده است.
نمایشگاه نقاشی شامل ۵۵ اثر از ۱۱ کودک مبتلا به اوتیسم ، چهارشنبه شب با حضور محمد رضا بابایی استاندار ، دهستانی و شاه حسینی معاونین استاندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف افتتاح شد و از امروز تا ۲۲ خرداد از ساعت ۱۸ تا ۲۳ در محل گالری هتل داد یزد برای بازدید عموم دایر است.












