توقیف دو دستگاه خودرو با بیش از ۴۴۰ میلیون ریال خلافی در اراک

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 21:42
اراک- رئیس پلیس راهور شهرستان اراک از توقیف دو دستگاه خودرو پژو با بیش از ۴۴۰ میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

محمد اروجلو در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ماموران در اجرای طرح برخورد با تخلفات شبانه رانندگی ۲ دستگاه خودرو پژو را به علت تخلفات رانندگی متوقف کردند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اراک افزود: پس از استعلام از سیستم تخلفات راهور، مشخص شد این خودروها بیش از ۴۴۰ میلیون ریال تخلف رانندگی پرداخت نشده دارند که برابر ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.