با تلاش بیوقفه و خستگیناپذیر مجموعه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، قطعی آب ناشی از حملات جنایتکارانه بامداد امروز آمریکا در سیریک برطرف شد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با تلاش شبانهروزی و همت مثالزدنی کارکنان آب و فاضلاب هرمزگان موجب شد تا ظرف کمتر از ۱۲ ساعت، شبکه آبرسانی مناطق آسیبدیده مجدداً وارد مدار بهرهبرداری شده و مشکل قطعی آب مشترکان شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی به طور کامل برطرف شود.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.