آژیر خطر در بحرین به صدا درآمد

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 04:46
تهران-ایرنا-وزارت کشور بحرین بامداد پنجشنبه اعلام کرد که آژیر خطر در مناطق مختلف این کشور به صدا درآمده‌ است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه روسیا الیوم، این وزارتخانه تاکنون جزئیات بیشتری درباره علت فعال شدن آژیرها یا ماهیت تهدید احتمالی منتشر نکرده است.

پایگاه خبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرد : در پی تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به جنوب کشور، ناوگان پنجم این کشور در بحرین، آماج حملات پهپادی ارتش، قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی ارتش افزود: در پی نقض آتش‌بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مناطقی از جنوب کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران با انواع پهپادهای انهدامی، ناوگان پنجم این کشور در بحرین را آماج حملات پهپادی خود، قرار داد.

در این موج از حملات پهپادی ارتش، آنتن‌های ارتباطی و تاسیسات راداری سامانه پاتریوت ناوگان پنجم مورد هدف قرار گرفت.

ارتش در این اطلاعیه اعلام کرد، دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، تا پای جان، برای مقابله با دشمن آماده است و تا تنبیه دشمن متجاوز، از پای نخواهد نشست.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.