اقتصادنیوز: وزیر جنگ آمریکا مدعی شد: فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) امشب شاهد فعالیتهای گسترده و فشردهای خواهد بود
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، «پیت هگست» وزیر جنگ ایالات متحده ادعا کرد که واشنگتن از فرصت آتشبس برای ارتقای توان اطلاعاتی و بهروزرسانی بانک اهداف خود در ایران استفاده کرده است.
وبگاه العربی الجدید نوشت: وی در اظهاراتی که بهصورت فوری منتشر شد، افزود: «فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) امشب شاهد فعالیتهای گسترده و فشردهای خواهد بود».
وزیر جنگ آمریکا همچنین مدعی شد: «حملات امشب در ایران، منافع نظامی ما را تقویت کرده و موقعیت ما را در عرصه دیپلماتیک بهبود خواهد بخشید».
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.