اولین تمرین تیراندازان ایران در عمان

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:14
تهران- ایرنا- تیم‌های ملی تفنگ، تپانچه و تراپ زنان و مردان کشورمان که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا آماده می‌کنند اولین تمرین خود را در عمان پشت سرگذاشتند.

به گزارش ایرنا، ملی‌پوشان تیراندازی کشورمان که برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی عمان شده‌اند امروز اولین تمرین خود را برگزار کردند. در این اردو تیم‌های تفنگ، تپانچه و تراپ کشورمان که خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا آماده می‌کنند، در خط آتش قرار گرفتند تا توانمندی‌های خود را به رخ بکشند.

طبق برنامه قرار است ملی‌پوشان کشورمان در این اردوی ۱۰ روزه مورد ارزیابی کادر فنی قرار بگیرند. امیر محمد نکونام،‌هادی غرباقی،هلیا خمسه، ‌شرمینه چهل امیرانی، پوریا نوروزیان، ابوالفضل نعمتی، نجمه خدمتی،فاطمه امینی در رشته تفنگ، جواد فروغی، محمدرسول عفتی، امیرمهدی کرمی، وحید گل خندان، فائزه فرهمند، هانیه رستمیان، سامیه یاسی و زینب طوماری در رشته تپانچه و محمد بیرانوند و مرضیه پرورش نیا در رشته تراپ در عمان هستند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

مریم سلطانی، سرمربی تیم ملی تپانچه، محمد زائررضایی و محمد حسین کریمی، سرمربی و مربی تیم ملی تفنگ، علی افسری، مربی تیم ملی تراپ، امید نجاری، سرپرست و وحید محمودیان این تیم را همراهی می کنند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.