دفاعیه چادرملو به کمیته استیناف ارائه شد

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:33
مدیرعامل باشگاه چادرملوی اردکان از ارسال لایحه دفاعیه این باشگاه در پرونده گل‌گهر به کمیته استیناف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هفته گذشته رأی پرونده شکایت باشگاه گل‌گهر سیرجان از چادرملوی اردکان، بابت استفاده غیرمجاز تیم یزدی از مائورو آندرس کابایرو آگوییلرا را صادر و گل‌گهر را برنده 3 بر صفر این مسابقه اعلام کرد.

پس از این اتفاق، سران باشگاه چادرملو بر پیگیری مصرّانه این پرونده در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال و سپس دادگاه حکمیت ورزش (CAS) تأکید کردند.

با اعلام علیرضا بابایی مدیرعامل باشگاه چادرملو در گفت‌وگو با «تسنیم»، لایحه دفاعی این باشگاه به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

چادرملو هفت روز کاری فرصت داشت تا دفاعیه خود را به کمیته استیناف ارائه کند و این کار را انجام داده است.

مطابق اعلام حجت کریمی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، گل‌گهر در صورت تأیید برد 3 بر صفر خود راهی لیگ قهرمانان آسیا 2 می‌شود. در صورت رد شدن رأی کمیته انضباطی هم تورنمنتی سه جانبه میان چادرملو، گل‌گهر و پرسپولیس برای تعیین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.