هیچ انفجاری در عسلویه رخ نداده است

رکنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:41
رکنا اقتصادی: فرماندار عسلویه گفت: هیچ انفجاری در این شهر رخ نداده است.

به گزارش رکنا، برخی فیک‌نیوزها از دقایقی پیش به صورت هماهنگ خبری با عنوان "هم اکنون یک کارخانه پتروشیمی متعلق به مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه بمباران شد" به نقل از تسنیم نقل می‌کنند. 

این در حالی است که امشب چنین خبری تا این لحظه بر روی هیچکدام از خروجی‌های تسنیم قرار نگرفته است و چنین خبری تاکنون صحت ندارد.

پاسالار فرماندار عسلویه گفت: در عسلویه هیچ انفجاری نداشتیم و شهر و منطقه اقتصادی عسلویه در آرامش کامل است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر هم گفت: تاکنون هیچ انفجاری در مجتمع گازی عسلویه رخ نداده است.

منبع: تسنیم

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.