بازگشت اولین گروه زائرین حج تمتع کرمانشاه

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 11:57
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از بازگشت اولین گروه از زائرین حج تمتع استان خبر داد.

سعید کریمی خو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به موج بازگشت حجاج به کشور، اظهار کرد: برای حج تمتع ۱۴۰۵ از استان کرمانشاه مجموعا ۲۵۰ زائر شیعه و سنی در قالب دو کاروان به سرزمین وحی اعزام شده بودند. 

وی افزود: اولین گروه از زائرین استان پس از انجام مناسک حج تمتع، امروز(پنج شنبه، ۲۱ خرداد) وارد کرمانشاه شدند. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به اینکه امسال به دلیل شرایط خاص کشور، تعداد محدودی ایستگاه پروازی برای اعزام و بازگشت زوار حج تمتع در نظر گرفته شده بود، اعزام زائرین استان از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد و بازگشت آنها از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران انجام گرفت. 

وی اضافه کرد: حجاج کرمانشاهی از طریق فرودگاه جده به سمت فرودگاه امام خمینی(ره) تهران پرواز داشته و از آنجا از طریق زمینی به استان بازگشتند. 

کریمی خو خاطرنشان کرد: اولین گروه از زائرینی که صبح امروز وارد استان شدند، یک کاروان ۱۲۵ نفره شیعه بودند و دومین گروه نیز که یک کاروان ۱۲۵ نفره اهل تسنن هستند، فردا(جمعه) وارد استان خواهند شد. 

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.