هواشناسی: اصفهان گرم‌تر می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 15:17
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از افزایش ۲ تا ۳ درجه‌ای میانگین دما طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد.

نوید حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه میانگین دمای هوا در بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت پیش رو بین ۲ تا سه درجه سلسیوس افزایش می‌یابد، اظهار کرد: امروز خور و بیابانک با بیشینه دمای ۴۲ درجه سلسیوس بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان است.

به گفته وی، بیشینه دمای شهر اصفهان (مرکز استان) نیز در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا جمعه به ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خاطرنشان کرد: آسمان استان طی پنج روز آینده، صاف تا کمی ابری و در ساعات بعد ازظهر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

حاجی بابایی اضافه کرد: احتمال خیزش گردوخاک در مناطق شمال و شرق اصفهان وجود دارد .
به گفته وی، همچنین طی روز شنبه افزایش سرعت وزش باد در نیمه غربی استان دور از انتظار نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.