وزیر بهداشت از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی بیمارستان تخصصی سوختگی و تروما دیدن کرد

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 15:39
تهران- ایر نا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز پنج شنبه با حضور در محل احداث بیمارستان تخصصی سوختگی و ترومای باب‌الحوائج، از روند ساخت و پیشرفت فیزیکی این پروژه ملی بازدید کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان باب‌الحوائج به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های درمانی کشور در حوزه درمان بیماران سوختگی، با ظرفیت ۱۵۰ تخت بستری در غرب تهران در حال احداث است و پس از بهره‌برداری، نقش مهمی در توسعه خدمات تخصصی درمان سوختگی و ارتقای دسترسی بیماران به خدمات درمانی فوق‌تخصصی ایفا خواهد کرد.

محمدرضا ظفرقندی در جریان این بازدید، ضمن بررسی آخرین وضعیت اجرایی پروژه، در جریان روند پیشرفت بخش‌های مختلف بیمارستان، تأمین تجهیزات و برنامه زمان‌بندی تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز درمانی قرار گرفت.

بیمارستان تخصصی سوختگی و ترومای باب‌الحوائج که از آن به عنوان یکی از طرح‌های راهبردی حوزه درمان کشور یاد می‌شود، پس از تکمیل به یکی از مراکز اصلی ارائه خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی به بیماران سوختگی در کشور تبدیل خواهد شد و بخشی از نیاز درمانی پایتخت و استان‌های همجوار را پوشش خواهد داد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.