فیدان: جنگ تمام عیار بین ایران و آمریکا به نفع هیچکس در منطقه نیست

الف پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 15:55
وزیر خارجه ترکیه گفت: درگیری اخیر آمریکا و ایران نگران کننده است، بازگشت به جنگ تمام عیار به نفع هیچکس نیست.

به گزارش تسنیم، هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه در نشست خبری با  ولیسلاوا پترووا-چامووا، وزیر امور خارجه بلغارستان درباره درگیری اخیر بین آمریکا و ایران گفت: مذاکرات میان ایران و آمریکا تا روزهای اخیر به مرحله‌ای رسیده بود که تنها چند عبارت و بند محدود در متن توافق‌نامه باقی مانده بود. با نهایی شدن این موارد باقیمانده، در میان همه ما این باور گسترده وجود داشت که توافق به‌زودی حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: اما حملات دوجانبه‌ای که از دو روز پیش آغاز شده‌، خطر تشدید تنش را به همراه دارند و این موضوع واقعاً مایه نگرانی ماست. بازگشت به جنگ تمام عیار به نفع هیچ کس نیست.

وزیر خارجه ترکیه گفت: آنکارا به طرف‌های درگیر توصیه می‌کند هرچه سریع‌تر حملات و عملیات متقابل را متوقف کرده، به میز مذاکره بازگردند و متنی را که تا این اندازه به نهایی شدن آن نزدیک شده بودند، تکمیل کنند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.