دعوت فرماندار پیشوا برای شرکت در مراسم سالگرد سفر رهبر شهید

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 20:11
پیشوا-فرماندار پیشوا از مردم برای حضور در مراسم سالگرد سفر رهبر شهید به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید دانش آموز بعدازظهر پنجشنبه با تقدیر از حضور مردم در عرصه‌های مختلف، از آن‌ها برای شرکت در مراسم سالگرد سفر رهبر شهید به دیار پانزده خرداد دعوت کرد.

وی افزود: ۲۲ خرداد ۱۳۸۲، امام خامنه ای با سفر به این منطقه و تجلیل از قیام خونین ۱۵ خرداد، نقطهٔ عطفی در تاریخ انقلاب رقم زدند.

فرماندار پیشوا در ادامه تأکید کرد: مردم این دیار امسال در حالی این سالگرد را برگزار می‌کنند که یاد رهبر شهید را گرامی می‌دارند.

بر اساس این گزارش، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر شهید، جمعه ۲۲ خرداد، رأس ساعت ۱۸ از میدان فلسطین تهران آغاز و به‌سوی خیابان کشوردوست ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.