در پی این حادثه بلافاصله سه تیم عملیاتی از پایگاههای «شهدای عنبر»، «سهراهی لالی» و «شعبه مسجدسلیمان» به منطقه اعزام شدهاند و عملیات امداد و نجات انجام شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلالاحمر خوزستان از مصدوم شدن ۱۰ نفر در پی آتشسوزی مرکز توانبخشی «امید» مسجدسلیمان خبر داد.
حسن منصوری در گفتوگو با ایسنا با اشاره به آتشسوزی ظهر امروز ۲۲ خرداد در مرکز مرکز توانبخشی «امید» در شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: در پی این حادثه بلافاصله سه تیم عملیاتی از پایگاههای «شهدای عنبر»، «سهراهی لالی» و «شعبه مسجدسلیمان» به منطقه اعزام شدهاند و عملیات امداد و نجات انجام شد.
وی با اشاره به حساسیت بالای عملیات افزود: نیروهای هلالاحمر هماهنگ با آتشنشانی، اورژانس و بهزیستی، برای کنترل اوضاع و حفظ سلامت مصدومان تلاش کردند و در نهایت امداد و نجات پایان یافت.
منصوری گفت: در این حادثه ۱۰ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدهاند که ۲ مصدوم از این تعداد با آمبولانسهای هلالاحمر اعزام شدند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.