به گزارش رکنا، سرهنگ داود آقازاده، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار، از دستگیری زن و شوهری که اقدام به سرقت گوشوارههای یک دختربچه در این شهرستان کرده بودند، خبر داد.
وی در تشریح جزئیات این پرونده اظهار کرد: در پی وقوع سرقت گوشواره یک دختربچه در شهرستان گرمسار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، موفق به شناسایی متهمان شدند که یک زوج تبعه خارجی بودند. این افراد در عملیاتی پلیسی دستگیر شدند.
سرهنگ آقازاده با اشاره به کشف اموال مسروقه گفت: در بازرسیهای انجام شده، گوشوارههای سرقتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از تکمیل پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.