موفقیت ۵ شطرنج‌باز جوان زرندی در مسابقات کشوری جام غدیر کرمان

خبرآنلاین شنبه 23 خرداد 1405 - 12:16
در مسابقات کشوری شطرنج جام غدیر که به میزبانی استان کرمان در دو بخش سریع(رپید) و برق‌آسا(بلیتس) برگزار شد، شطرنج‌بازان شهرستان زرند با کسب ۷ مدال از مجموع ۳۲ مدال اهدایی، عملکردی درخشان از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در بخش نتایج انفرادی پرهام ابراهیمی با ارائه بازی‌های درخشان در هر دو بخش بلیتس و رپید، موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن زیر ۱۴ سال پسران شد و امیرعلی امین‌زاده عنوان بهترین بازیکن زیر ۱۶ سال پسران را در بخش رپید از آن خود کرد.

در رده‌های سنی پایین‌تر نیز رضا محسن‌بیگی و پارسا محسن‌بیگی توانستند عناوین ارزشمندی را کسب کنند، به‌طوری‌که رضا محسن‌بیگی عنوان بهترین بازیکن زیر ۱۲ سال در بخش بلیتس و پارسا محسن‌بیگی موفق شد همزمان عنوان بهترین بازیکن زیر ۱۰ سال در بخش بلیتس و بهترین بازیکن زیر ۸ سال در بخش رپید را دریافت کند.

علاوه بر این، مصطفی جعفرزاده نیز با عملکردی مستحکم عنوان بهترین بازیکن با ریتینگ کمتر از ۱۸۰۰ را در بخش بلیتس به دست آورد. این موفقیت‌ها نشان‌دهنده جایگاه بالای شطرنج در شهرستان زرند و توانمندی نسل جوان این منطقه در رقابت‌های ملی است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.