تغییر در برنامه لیگ یک: جابجایی پنج بازی مهم

ورزش سه شنبه 23 خرداد 1405 - 13:13
برنامه این هفته از لیگ آزادگان با تغییراتی همراه شده است.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رقابت برای قهرمانی، صعود و بقا در نقطه پیک خود قرار دارد، لیگ دسته اول به هفته بیست و نهم رسیده است. دیدارهای این هفته در حالی قرار است طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته برگزار شود که برنامه زمانی پنج بازی تغییر کرده است.

با اعلام سازمان لیگ، برنامه جدید این پنج مسابقه به شرح زیر است:
* دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۵
هوادار- مس کرمان - ساعت ۱۷:۳۰- ورزشگاه کارگران تهران
مس سونگون- نساجی مازندران - ساعت ۱۸ -ورزشگاه یادگار امام تبریز

* سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
شهرداری نوشهر- نود ارومیه - ساعت ۱۷ - ورزشگاه تجن کلای چالوس
آریو اسلامشهر- پالایش نفت بندرعباس - ساعت ۱۸ - ورزشگاه شهدای اسلامشهر
شناورسازی قشم- داماشیان گیلان - ساعت ۱۹:۳۰ - ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس

گفتنی است که پیش تر قرار بود کلیه مسابقات در روز دوشنبه مورخ ۲۵ خرداد ماه برگزار گردد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.