درخواست عجیب نفتی‌ها از سازمان لیگ!

ورزش سه شنبه 23 خرداد 1405 - 21:43
باشگاه صنعت نفت به صورت رسمی درخواست کرد، تعداد تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر افزایش پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که لیگ دسته اول به هفته های پایانی خود رسیده، باشگاه صنعت نفت آبادان در نامه ای که به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ارسال کرده، درخواست رسمی خود مبنی بر افزایش سهمیه صعود تیم‌های لیگ یک به لیگ برتر از دو سهمیه به 2.5 سهمیه را مطرح کرده است. بر اساس این درخواست؛ تیم رتبه سوم جدول لیگ یک با تیم شانزدهم لیگ برتر بازی پلی‌آف برگزار خواهد کرد.

در نامه باشگاه صنعت نفت آبادان آمده است: « براساس اطلاع واصله مقرر شده است فصل آینده لیگ برتر با 18 تیم برگزار و از تیم‌های حاضر، هیچ تیمی به لیگ دسته یکم سقوط ننماید که این موضوع با اصل عدالت و مساوات برای تیم‌های لیگ دسته یکم منافات دارد.

لذا تقاضامند است نسبت به تخصیص 2.5 سهمیه از لیگ فعلی دسته یکم (جام آزادگان) مورد مساعدت قرار بگیرد؛ به نحوی که تیم سوم لیگ دسته یک با تیم شانزدهم جدول فعلی لیگ برتر به منظور رعایت عدالت برای فصل جاری لیگ یک که به دلیل جنگ تحمیلی تیم‌ها در زمان زیادی در تمرینات و مسابقات بودند، یک دیدار «پلی‌آف» برگزار و برنده تیم سوم لیگ دسته یکم با تیم شانزدهم جدول فعلی لیگ برتر در فصل آتی لیگ برتر (1406-1405) حضور یابد تا با این تمهیدات منطقی، انگیزه تیم‌هایی که در 6 هفته پایانی شانس و احتمال صعود دارند، بیشتر و مسابقات با جدیت بیشتر در جهت عدالت صورت بگیرد.»

گفتنی است در حال حاضر و تا قبل از بیست و هشتمین هفته لیگ یک در جدول رده بندی، صنعت نفت با 46 امتیاز در رده سوم جدول است. بالاتر از آنها، نساجی و مس شهربابک به ترتیب با 59 و 57 امتیاز قرار دارند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.