اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان گفت: هدف او از حضور در عرصه اجرایی کشور، حل مشکلات مردم بوده و همچنان با همین انگیزه به کار خود ادامه میدهد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در واکنش به شایعه استعفایش گفت: بنده شخصاً برای کار و تلاش و خدمتگزاری به مردم کشور هیچ تردیدی به خود راه ندادهام و اگر به پیش از انتخابات هم بازگردیم و این باور را داشته باشم که با آمدنم میتوانم گرهای از مشکلات کشور و مردم باز کنم قطعاً بازهم خواهم آمد.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.