زیدآبادی: فردایی دگر شد/ به آینده سلام کنیم

اقتصادنیوز دوشنبه 25 خرداد 1405 - 12:15
اقتصادنیوز: زیدآبادی درباره توافق ایران و آمریکا نوشت: همهٔ ما ایرانیان رنج بسیار برده‌ایم. ما سزاوار آنیم که همه همدیگر را ببخشیم.

به گزارش اقتصادنیوز، احمد زیدآبادی در مطلبی با عنوان «فردایی دگر شد!» در کانال تلگرامی خود نوشت:

تاریکی جنگ رفت و فردایی دگر شد.

بی‌نهایت حرف است و بی‌نهایت مشکلات ریز و درشتی که باید حل شوند.

همهٔ ما ایرانیان رنج بسیار برده‌ایم. ما سزاوار آنیم که همه همدیگر را ببخشیم. به آینده سلام کنیم و وارد دورانی از صلح و دوستی و مهر و آسایش و آرامش و آبادانی شویم. لازم است به تمام مردم این سرزمین گفته شود:

"ادْخُلُوهَا بِسَلَامٍ آمِنِین."

فعلاً همین! 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.