احیا و مرمت خانه‌های تاریخی توسط شهرداری سمنان با نظارت مستمر دنبال می‌شود

خبرآنلاین دوشنبه 25 خرداد 1405 - 15:30
عباس بابایی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان به‌همراه محمودرضا دارایی مدیر بافت تاریخی و محسن امینیان مدیر سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شهرداری سمنان از روند مرمت و تکمیل یکی از خانه‌های تاریخی توسط شهرداری سمنان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، این بازدید در راستای اجرای سیاست‌های مدیریت شهری سمنان در دوره ششم مبنی بر مرمت، بازسازی و تعیین‌تکلیف خانه‌های تاریخی تحت مالکیت شهرداری و همچنین بنا بر تأکید شهردار سمنان بر تکمیل این بناها با هدف آماده‌سازی برای افتتاح در هفته دولت انجام شد.

در جریان این بازدید، پس از ارائه گزارش اقدامات انجام‌شده از سوی مدیریت بافت تاریخی و بررسی میدانی روند عملیات عمرانی، مقرر شد با افزایش اکیپ‌های اجرایی، رفع موانع موجود و تسریع در روند تکمیل پروژه، عملیات مرمت و آماده‌سازی این بنای تاریخی مطابق برنامه زمان‌بندی دنبال شود.

همچنین مقرر شد بازدیدهای نظارتی به‌صورت مستمر و هفتگی انجام گیرد تا میزان پیشرفت پروژه به‌طور دقیق کنترل و پیگیری شود.

عباس بابایی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان در این بازدید با تأکید بر اهمیت صیانت از میراث تاریخی شهر اظهار داشت: مرمت، احیا و بهره‌برداری از خانه‌های تاریخی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است و این روند تا پایان سال با جدیت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.