ملی‌پوش امید تماشاگر تیم قدیمی (عکس)

ورزش سه دوشنبه 25 خرداد 1405 - 18:57
مدافع راست تیم المپیک ایران در یک مسابقه لیگ یکی حضور پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه تیم‌های هوادار تهران و مس کرمان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌ونهم لیگ دسته اول ایران در حالی هم‌اکنون در ورزشگاه کارگران تهران دنبال می‌شود که برخی اهالی فوتبال این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند و سید مهدی مهدوی، بازیکن تیم المپیک هم نظاره‌گر آن است.

مهدی مهدوی که تجربه بازی در هوادار تهران در لیگ برتر را دارد و یکسال قبل از این تیم راهی آلومینیوم شد، امروز به استادیوم کارگران رفته تا یکی از دیدارهای مهم دسته اول بین باشگاه سابقش و مس کرمان را تماشا کند.

این ستاره 20 ساله امیدهای ایران که در فصل اخیر لیگ برتر 19 بازی برای آلومینیوم اراک انجام داد و عملکرد خوبی در سمت راست خط دفاعی این تیم داشت، در بازگشت از اردوی تیم المپیک در ترکیه، فرصتی به دست آورده تا مسابقه تیم سابقش را از نزدیک نگاه کند.

مهدوی که گفته شده با پیشنهادات خوبی مواجه است و احتمال جدایی‌اش از آلومینیوم وجود دارد، پس از استراحت کوتاه مدت دوباره باید خود را آماده حضور در تمرینات تیم المپیک ایران و اردوی جدید امیدها کند.

2481926

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.