تیوی بیفوما برای حضور در تمرینات پرسپولیس وارد تهران شد

عصر ایران دوشنبه 25 خرداد 1405 - 19:59
تیوی بیفوما، مهاجم کنگویی تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی پیش از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد. این بازیکن که آخرین مهره خارجی سرخپوشان در غیاب ملی‌پوشان ازبکستانی محسوب می‌شود، از فردا تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز خواهد کرد.

در غیاب ملی‌پوشان ازبکستانی، آخرین بازیکن خارجی پرسپولیس برای پیوستن به تمرینات وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که ارونوف و سرگیف از جمع بازیکنان خارجی پرسپولیس، تیم ملی کشورشان را در جام جهانی همراهی می‌کنند، مهاجم کنگویی سرخ‌ها آخرین بازیکن خارجی بود که پرسپولیس در انتظار حضور او در تمرینات بود.

تیوی بیفوما، امروز (دوشنبه) و لحظاتی قبل از مرز هوایی فرودگاه امام(ره) به تهران رسید تا از فردا به جمع سرخپوشان بپیوندد.

تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال مبنی بر برگزاری دو مسابقه برای تعیین آخرین سهمیه آسیایی فوتبال ایران، تمرینات خود را از روزهای گذشته آغاز کرده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.