مس شهربابک 0 – بعثت کرمانشاه 0/ لیگ یک: شهبا تعارف نساجی را پس زد

ورزش سه دوشنبه 25 خرداد 1405 - 21:35
شاگردان قاسم شهبا در مصافی که می‌توانست آنها را صدرنشین جدول کند، به تساوی رضایت دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ یک، مس شهربابک در خانه میزبان بعثت کرمانشاه بود. شاگردان شهبا که با دو برد متوالی به این بازی رسیده بودند، برای حفظ فاصله دو رقمی خود با دیگر مدعیان صعود به زمین رفتند اما در نهایت دو امتیاز مهم خانگی را از دست دادند.

تقابل مس شهربابک و بعثت کرمانشاه در حالی برنده نداشت که موقعیت زیادی هم به خود ندید. در نیمه اول سجاد بازگیر یکبار هواداران حاضر در ورزشگاه را نیم‌خیز کرد که آن هم در دقیقه 14 اتفاق افتاد؛ رضا خانی توپ را سانتر کرد و ضربه سر سجاد بازگیر با واکنش تماشایی محمد دریس بیرون کشیده شد.

2481978

در نیمه دوم هر چه زمان گذشت، شدت حملات مس بیشتر شد و بحث برانگیزترین صحنه نیز در دقیقه 84 رقم خورد؛ جایی که درون محوطه جریمه بعثت به فاصله 30 ثانیه، دو بار توپ با مدافعان این تیم برخورد کرد و در هر دو صحنه شاگردان شهبا اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور چنین نظری نداشت.

این تقسیم امتیاز در حالی انجام شد که پیش از آن، نساجی نیز در تبریز مقابل کاراگستر با تساوی 1-1 متوقف شده بود و مس شهربابک این فرصت را داشت تا با یک برد، مجددا خودش را به صدر جدول برساند اما موفق به این کار نشد. بعثت هم در حالی تساوی گرفت که بعد از قهر و جدایی مهدی کیانی، برای دومین بازی متوالی باز هم نباخت و با امتیاز زمین را ترک کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.