رییسکل بانک مرکزی در رأس هیأتی با هدف توسعه روابط پولی و بانکی میان ایران و روسیه، صبح امروز عازم مسکو شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالناصر همتی؛ رییسکل بانک مرکزی در رأس هیأتی با هدف توسعه روابط پولی و بانکی میان ایران و روسیه، صبح امروز 26 خردادماه عازم مسکو شد.
این سفر در راستای گسترش همکاریهای مالی و تقویت تعاملات بانکی میان دو کشور انجام میشود و قرار است طی آن، طرفین درباره راهکارهای تسهیل مبادلات پولی، تقویت همکاری میان بانکهای مرکزی و ایجاد سازوکارهای جدید برای افزایش حجم مبادلات اقتصادی گفتوگو کنند.
انتهای پیام/
منبع خبر "
خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.