حریق خودرو در بندرعباس یک مصدوم بر جای گذاشت

خبرآنلاین سه شنبه 26 خرداد 1405 - 10:03
سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس از وقوع آتش‌سوزی در یک دستگاه خودرو در کوی نواب و مصدومیت یک شهروند در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، محمد امین لیاقت، رئیس این سازمان با اعلام این خبر اظهار کرد: در ساعت ۰۰:۳۴ بامداد روز دوشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۵، وقوع حریق یک دستگاه خودرو در کوچه سبلان ۲ واقع در کوی نواب به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و با حضور در صحنه، عملیات اطفای حریق و ایمن‌سازی محیط را برای جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط آغاز کردند.

بنا بر این گزارش، در این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای امدادی اورژانس حاضر در محل، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، جهت تکمیل روند مداوا به بیمارستان منتقل شد.

گفتنی است علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.